Wethouder Sport Michiel Bunnik en voorzitter Marco Kastelein onthulden in september een billboard en tekenden vervolgens in ‘de zestien’ het eerste TROTS-contract, samen met de gezichten van de campagne.
Afscheid van de Rules
Na bijna dertien jaar Jodan Boys Rules – een begrip in Gouda en omstreken – nu dus TROTS. De letters staan voor Teamgevoel, Respect, Opruimen, Trots en Sportiviteit. Het contract zal de komende tijd door alle spelers en vrijwilligers worden ondertekend.

Michiel Bunnik en Marco Kastelein onthullen het nieuwe billboard. Imen Laroussi en Joël Batenburg ontwikkelden TROTS en zijn lid van de commissie Sportiviteit & Respect. Foto: Dick Gijsbertsen.
Toolkit voor de geledingen in de vereniging
Om deze waarden in alle geledingen van de club zichtbaar te maken, is er een toolkit beschikbaar. Hierin vinden de leden van De Jodan Boys onder meer posters, logo’s, een PowerPoint en een korte TROTS-film. Zo kan iedereen – spelers, trainers, ouders en vrijwilligers – TROTS uitdragen, op en rond het veld. “Overal gaan we zichtbaar maken waar onze club voor staat”, aldus Marco Kastelein. Binnenkort worden de affiches in de kleedkamers gemonteerd en zit ook het TROTS-filmpje in de toolkit.

Lancering van TROTS: de gezichten van de campagne hebben net hun handtekening gezet onder het nieuwe TROTS-contract. Foto: Dick Gijsbertsen.
Over nagedacht…
De TROTS-campagne is ontwikkeld door de commissie Sportiviteit & Respect in samenwerking met Thon van Eijk, Edward van de Water en Asociaal Marketing. Dick Gijsbertsen heeft de foto’s gemaakt.
Bekijk de toolkit op de website. De uitingen laten zien waar Jodan Boys voor staat!