De hoofdmacht van Jodan Boys speelt zaterdag de tweede oefenwedstrijd in de voorbereiding. In het eerste blok kwam Jodan Boys uit tegen DSO (5-1 winst). Dit weekend speelt Jodan Boys wederom op het eigen complex aan de Sportlaan vanaf 13u30 tegen VELO uit Wateringen.
VELO stond afgelopen seizoen op de drempel van promotie naar de vierde divisie. Na goed te hebben gepresteerd in de eerste klasse B mocht VELO meedoen aan de nacompetitie. De eerste twee rondes overleefde VELO, in de derde ronde bleek ONS Sneek een maatje te groot. Dit jaar speelt VELO in de eerste klasse C. In de voorbereiding oefende de ploeg uit Wateringen tegen derde divisionist RKAVV, deze wedstrijd werd met 2-0 verloren.
Nieuw elan
Na de degradatie uit de vierde divisie was het even uithuilen, maar al snel kwam het besef dat Jodan Boys voor een nieuwe uitdaging staat om weer op het niveau te komen waar de Goudse ploeg graag wil spelen. Deze mentaliteit was direct terug te zien in het eerste blok van de voorbereiding. Oude bekenden en nieuwe gezichten maakten een gretige indruk. Er werd hard getraind en bij tijd en wijlen al lekker gevoetbald. Het eerste blok werd afgesloten tegen DSO, deze wedstrijd werd overtuigend gewonnen door het team van trainer Erik van Zoest (zie frontfoto).
Goed beslagen ten ijs komen
Jodan Boys is maandag gestart met het tweede gedeelte van de voorbereiding. Voordat Jodan Boys start met de competitie, speelt Jodan Boys nog vier oefen- en drie bekerwedstrijden (zie onderstaand schema).
Trainingskamp
Volgend weekend gaat de selectie op trainingskamp naar Vierhouten, Jodan Boys verblijft daar in de accommodatie van de paasheuvelgroep. Dit kamp zal in het teken staan van teambuilding en tevens wordt er een wedstrijd gespeeld tegen SV Epe.
