Binnenstadbewoners geen invloed op wijkmobiliteitsplan
De gemeenteraad van Gouda heeft op 17 mei het Wijkmobiliteitsplan voor de Binnenstad en de Nota Zwaar Verkeer ongewijzigd aangenomen. "Onze inspanningen om de Raad te bewegen verbeteringen aan te brengen hebben tot niets geleid", zo laat Bewonersbelangen Binnenstad Gouda weten.