Goed weekeinde voor waterpolomannen Widex GZC Donk
Een goed weekeinde voor de waterpoloërs van Widex GZC Donk. In het voorlaatste competitieweekeinde van de Eredivisie won de ploeg van Ingmar Veenhuis tweemaal. In Krommenie werd zaterdagavond De Ham met 13-15 verslagen. De regerend landskampioen had zondagavond geen kind aan het sterk verzwakte Schuurman BZC uit Borculo. In het Groenhovenbad werd het 24-9. Zaterdag wacht de clash tegen aartsrivaal AZC Alphen.